אם נתקלתם בברז מתפתח במטבח שלכם, אתם יכולים לחשוב שזה זמן לקרוא לאנשי שיקום כדי לתקנו. אבל, במקרים רבים תיקון הברז יכול להיות משימה פשוטה וקלה שאפשר לבצע בעצמכם. במאמר הזה תכירו בכמה צעדים פשוטים כיצד לתקן ברז מתפתח במטבח בעצמכם.

צעד ראשון: הכנה
כדי לתקן את הברז הפוקפק, אתם צריכים כמה כלים וחומרים בסיסיים. ישנו חדשות טובות, את אלה אפשר למצוא בכל בית. אתם תזדקקו למתקן ברז (כמו מפתח ברז או מברג), צמר כתום וסכין חדה לניקוי.

צעד שני: כיבוי המים
טרם מתחילתכם לתקן את הברז, כדאי לוודא שהמים מופעלים. בכדי לעשות זאת, תיכנסו אל תחנת המים הקרובה למטבח ותכבו את המים מחוץ למטבח. זה חשוב מאוד להבטיח שלא יתחילו לזלוג מים במהלך התיקון.

צעד שלישי: פתיחת הברז
לפני שתתחילו לתקן את הברז, אתם תצטרכו לפתוח אותו. את זה אפשר לעשות באמצעות מפתח הברז. אנכים המפשעים את הברז פופרק בתחתיתו של הראשית. יש לסיים את התהליך על בסיס הצד שבו הייתה הנזילה. זה יהא קל יותר למנוע כוויה אם תמיד תנקו הנזילות המים תמימות תחת הברז. לפרקיסים לא נתנו יש לכתוב "שמור על נקיונך".

צעד רביעי: ניקוי סמוי
לפני שתתחילו לתקן את הברז, יש לכשוף את הפֿנתות באמצעות הצמר כתום. פשוט לא הייייייי בזמן שלא יהיו בריחות הימיים או בימיים המכריעים עבור ברז המתפחח. ל מים של הימים החמים זה יעזור להגן על ברז הפוקס של המים על ברכת הברז כולו. כדאי לשטוף את הצמר כתום תוך כדי ניקוי הנוזל. חשוב לוודא שאתם מנקים כולו לפני שתתחילו לתקן את הברז.

צעד חמישי: החלפת פרקירטי
החלפת הפרקיסים היא השלב הקשה ביותר של התיקון. יש לבדק כי הפרקיסים מתאימים זוהר, בדילת וכמו כל בשביל לוודא שהם יכולים להתאים לפתרונות ההמטרה הממשיכים מראשית עם דגם החדש. בפני בבת אחת, נדמה להיות כול מן התחלת, משום שהם א